Госпожо Раева, в България сте популярна не само като депутат, но и като експерт по здравословно хранене и създател на топ продукта за отслабване NEW GREEN LINE, на който се доверяват редица популярни личности от родния елит. Ще ни разкриете ли тайната, как да се храним, за да не покачваме теглото си и ако сме отслабнали, да съумеем да запазим свалените килограми? Може ли да се храним нормално, без драстични диети и лишения?

В крайна сметка нормалното хранене не означава ли да се храним с повече пресни зеленчуци и плодове, риба, месо и пълнозърнести храни, да пием по-малко бира и газирани напитки и да употребяваме по-малко захар и захарни изделия, хляб и хлебни изделия? Нормално ли е да ядем постоянно хамбургери с мазни майонези, торти, сладоледи и да пием сладки газирани напитки, които съдържат еквивалента на 20 бучки захар на литър?

Всички знаем, че не е нормално и затова връщането към лошите навици на храненето автоматично води до връщане на излишното тегло. Абсолютно излишна и безполезна, дори вредна е всяка диета, която не представлява  дългосрочна промяна на хранителните ни навици. След като сме свалили известно количество килограми, е важно да стабилизираме теглото. Теоретично няма забрани да ядем това, което ни се иска, но трябва да поддържаме контрол над избора на храни.

 

Звучи лесно, но на практика как да се справим?

Ще ви дам един личен пример. Излязохме един следобед с две приятелки да се видим и побъбрим. Те държаха да седнем в известна сладкарница и си поръчаха по парче торта, а аз - късо кафе и портокалов фреш. Те бяха много заинтригувани как успявам да се въздържа при вида на техните апетитни торти, които знаят, че много обичам. Отговорих им, че си представям визуално това парче торта върху талията ми или други части от тялото, които са излзишно закръглени, и че изобщо след това няма да харесам как изглежда дупето ми например. Казах им, че ще компенсирам нуждата си от сладко със сладкия портокалов фреш и когато се почувствам доволна от себе си, ще се наградя с парче торта, но не сега. Получи се забавна ситуация и беше повод за много коментари от приятелките ми. Това е един мой малък трик за въздържане от калорични храни. Измислете си и вие ваши трикове.

 

 И все пак когато не можем да устоим и ни се иска да прегрешим...

Храненето е удоволствие, източник на радост, а понякога и малък празник. По тази причина е нелепо да е отказваме от някоя храна с висока кулинарна стойност, създаваща удоволствие за небцето и вкусовите ни рецептори, само защото тя е калорична. Важно е обаче да не преяждаме и да се спазват определени принципи. Например за мен такава храна е свинско или пилешко със сметана, гъби и магданоз. Това е божествено и е на принципа храна, богата на белтъчини, съчетана със съвместими храни. Наслаждавам се на това кулинарно вълшебство поне веднъж месечно. Накратко, вие можете да се наслаждавате на разкошна храна, приготвена във вашата кухня или в някой ресторант, и пак да бъдете стройни и да изглеждате добре, стига да не смесвате храните и да не преяждате.

 

  

 

Хранителен режим, изготвен лично от Петя Раева може да получите като подарък към всяка поръчка на NEW GREEN LINE или NEW GREEN LINE Light.

Количествата са ограничени!

 

   

 

Споделете:
Коментари
Facebook коментари