ПЕТЯ РАЕВА

Бивш депутат в два парламента, ръководител на ключови постове в държавната администрация, автор на бестселъри за храненето, създател на хранителни добавки за здравословно отслабване, съучредител на асоциация "Докосни дъгата" за подпомагане и развитие на деца в множество области, като: здравеопзване, образование, култура и т.н. Собственик на верига ресторанти за здравословно хранене, майка и домакиня. Накратко: жената чудо!
Петя ще ни покаже, че здравословното хранене не означава глад и лишения, а качествена и питателна храна. Нейната концепция е проста - вкусна и здравословна храна, без излишни претенции, с достъпни хранителни продукти. Тя сама подбира внимателно продуктите и създава впечатляващо меню, което си струва да бъде опитано! Тук са някои от рецептите, които Петя лично разработи и сподели с нас.
 
 

КИНОА СЪС СКАРИДИ И АСПЕРЖИ

В семената на киноата няма глутен, със сравнително нисък гликемичен индекс е и е лесна за усвояване, което я прави подходяща за консумация от хора с алергични реакции към него.

ХЛЯБ С МАСЛИНИ

Най-ценното маслиново масло е от ръчно набрани маслини, при което плодовете не се увреждат и не се окисляват от въздуха.

ПИКАНТЕН ЗЕХТИН С БИЛКИ

Древните народи вярвали в божествения произход на маслините, които служели като символ на мъдростта и мира. Неговата легендарна издържливост го е превърнала в символ на възраждането и вечния живот. 

ПЕНЕ С ДОМАТИ И МАСЛИНИ

Разпространено е, че култивирането на маслиненото дърво започнало преди 6000 години в земите на Египет и Мала Азия, а по-късно благодарение на финикийските търговци тази култура се разпространила в Европейското...

ПОСТНИ ЛОЗОВИ САРМИ С ЛИМОН

Хляб за всеки човек и диамантът на зърнените храни. Той ни помага да бъдем по-здрави, ползите от него са очевидни и горещо Ви го препоръчвам.

САЛАТА „ТАБУЛЕ С БУЛГУР”

Зърната на булгура са с лека и мека текстура и с вкус на орех. Може да се употребява вместо ориз или картофи. Много хора го обичат заради ореховия му вкус, високата питателна стойност и богатството на витамини. Освен...