Празниците са прекрасен повод да се съберем с хората, които обичаме на вкусна празнична трапеза. За съжаление обаче те са и причина за приемане на големи количества храна, което често води до преяждане. По време на хранене на мозъкът му трябват около 20 минути, за да може да изпрати сигнал към стомаха с информация, че пълен. Преяждането се случва когато продължаваме да приемаме храна отвъд тази точка на ситост. Освен до нежелано покачване на теглото, прекаляването с вкусните гозби води и до редица изпитания за организма:

  • Разширяване на стомаха: Преяждането кара стомаха да се разшири отвъд нормалния си размер, за да се приспособи към голямото количество храна. Разширеният стомах се притиска към други органи, което ни кара да чувстваме дискомфорт;
  • Органите работят извънредно: Приемането на прекалено много храна натоварва допълнително органите и те трябва да работят по-усилено, за да може тялото да отдели допълнително хормони и ензими, които да преработят храната. Когато това се случва редовно, могат да се получат проблеми с метаболизма и ендокринната функция, като инсулинова резистентност, повишаване нивата на кортизол и др.;
  • Киселини в стомаха: За да разгради храната, стомахът произвежда солна киселина. Когато преяждаме, тази киселина може да се върне в хранопровода, което води до киселини.
  • Образуване на газове: Когато ядем лакомо, с храната в организма попада и въздух, който подува стомаха като балон. Състоянието се утежнява още повече ако с храната се приемат и газирани напитки. Натрупаните газове могат да започнат да се отделят от огранизма, което не е никак приятно за околните. ????
  • Натрупване на мазнини: След като храната попадне в организма, тялото ни започва да секретира ензими, с които да  усвоява мазнините, въглехидратие и протеините. Излишните калории, които не могат да се използват за енергия от клетките, се съхраняват в тялото под формата на мазнини. Това увеличава риска ототключването на редица заболявания.

Как да се предпазим от преяждане?

  • Нека се храним размумно през целия ден и да обръщаме внимание на размерите на порциите;
  • Добре е да наблягаме на пресни зеленчуци и плодове, които осигуряват много фибри и ще ни държат сити за по-дълго време. С плодовете обаче трябва да сме внимателни, защото съдържат голямо количество фруктоза;
  • По време на хранене не трябва да гледаме телевизия, да ползваме компютър, таблет или телефон, защото това ще ни разсейва и ние можем да приемем повече храна, от колкото е необходимо;
  • Трябва да се хранем бавно и да правим паузи между хапките.

Какво да правим ако след празниците все пак сме качили няколко килограма?

На помощ идва най-интензивният продукт за здравословно отслабване New green line! Уникалният продукт е с иновативна формула и изцяло натурални съставки, които действат на всики фронтове:

  • Ускоряват метаболизма
  • Съдействат за по-бързото изгаряне на мазнините
  • Благоприятстват отделянето на излишните течности от организма
  • Съдействат за намаляване на апетита и бързото засищане при хранене;
  • Подобряват и ускоряват физиологичния ритъм на червата;
  • Допринасят за защитата на клетките от оксидативен стрес
  • Подпомагат за нормализиране на концентрацията на глюкоза в кръвта след хранене.

Изумителното е, че докато помага на организма да се оттърве от излишните килограми, New green line  зарежда тялото с енергия!

Поръчайте New green line тук  с БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА!

 

  

 

 

Споделете:
Коментари
Facebook коментари