Луната може да бъде е чудесен помощник в борбата с излишните килограми. Как може да използваме това и в коя фаза на Луната е най-добре да започнем с отслабването?

Както всички знаем именно Луната е тази, която влияе на моретата и океаните и е причината за приливите и отливите на Земята. Човешкият организъм се състои от около 70 % вода и доказано  Луната въздейства не само върху психическото, но и върху физиологичното състояние на човека. В момента, в който започнем да съчетаваме житейските си ритми с фазите на Луната, с малко ограничения и умерена физическа активност, може да изчистим от тялото си всички токсини и шлаки и да му подарим желаната форма.

Правилата са прости:

-       когато Луната расте и хората растат, ако прекаляват с вкусотиите

-       когато Луната намалява, човек започва да отслабва дори и без да полага кой знае какви усилия

 

Кои са фазите на Луната?

 

1. Новолуние

Фазата на новолунието е най-благоприятна за подновяване и възстановяване на клетките в организма. Разстоварващите режими са особено полезни в дните на новата луна, тъй като тогава тялото ни е готово да се отърве от всички натрупани вредни вещества. Освен това, да се въздържаме от храна в Новолунието е много по-лесно. В този период е препоръчително да се пият повече билкови чайове и прясноизцедени сокове, без добавена захар. Добре е да се ограничи използвнето на сол, растителни мазнини и прости въглехидрати. Във фазата на новолуние тежкото физическо натоварване не е препоръчително, затова то може да бъде заменено от 10-минутни сутрешни упражнения.

 

 2. Растяща Луна

През тази фаза Луната има формата на полумесец. Когато Луната е растяща, организмът ни по-добре усвоява хранителните вещества и по-добре реагира на физическата активност. Фазата се характеризира с подобрение на метаболитните процеси и повишен тонус на организма, като на това тялото ни реагира с повишен апетит. Дните на растящата Луна крият риск за тези, които искат да отслабнат, защото в този период лесно се натрупват излишни килограми, дори и с прием на обичайното количество храна. Затова ако искаме стройна фигура, в тази фаза на Луната трябва да забравим за тестените и захарните изделия. Не трябва обаче да изпадаме и в другата крайност-драстичните диети, защото трудно ще се справим с ограниченията, заради повишения апетит. Можем да си помогнем като пием повече вода през целия ден и особено между 15 и 17 часа, и не лягаме вечер с пълен стомах.

 

3. Пълнолуние

Денят на пълнолунието е идеален за еднодневен пост с билкови чайове и прясно изцедени сокове, което ще ни помогне да отслабнем бързо. Ако все пак ни е трудно да правим такива ограничения, можем поне да изключим от менюто си мазните храни, полуфабрикатите, пушените меса и сирена. За педпочитане е в този ден да консумираме плодове и зеленчуци. Добър избор е и овесената каша. В първите дни на пълнолуние не се препоръчва да се започват процедури за възстановяне, защото в този период влиянието на Луната се отразаяваа негативно на тялото ни.

 

4. Намаляваща Луна

В тази фаза небесното тяло има формата на обърнат полумесец. Периодът е чудесен за изчистване на тялото от отпадни метаболитни продукти, включително шлаки и токсини. При намаляваща Луна можем да ядем всичко, защото храната няма да навреди на фигурата ни! Разбира се и тук дните на разтоварване и процедурите за изчистване на организма са добре дошли. В тази фаза се чувстваме силни, затова основното правило тук е спорт, спорт и пак спорт! Затова при намаляваща Луна нека спортуваме активно, за да се отървем от излишните килограми!

 

Водейки се по фазите на Луната, ние не само ще отслабнеме по-лесно, но и ще постигнем значително подобрение на здравословното си състояние, ще укрепим имунитета и ще нормализираме метаболитните процеси в организма.

 

 

 

Споделете:
Коментари
Facebook коментари